Година спілкування «У нашому класі день народження»
Мета: освітня — розвивати творчі здібності учнів;
виховна — сприяти згуртованості класного колективу; формувати традиції класу,
позитивне ставлення до оточуючих, розвивати самостійність, ініціативу, творчі
здібності учнів.
Хід години спілкування
Вітаю, дорогі друзі. Я рада, що
ви змогли прийти до нас на День народження. Ми від усієї душі поздоровляємо
тих, у кого день народження уже минув, але кого ми ще не поздоровили. День
народження — одне із головних свят кожної людини, у цей день вона з'явилася на
світ, виникло нове життя.
. Діти, а тепер хай кожен побажає нашим учням що-небудь гарне. Ведуча. Друзі, я щойно отримала телеграму із поздоровленням, але від кого вона — не
можу зрозуміти. Допоможіть мені, давайте відгадаємо разом.
. «Дорогі друзі! Поздоровляю з Днем народженняі Прилетіти до вас не зможу,
бо зламався пропелер на Дні народження у Малюка». (Карлсон.)
Гра «Найспритніший»
У коло ставлять стільці (на один менше, ніж учнів).
Починає звучати музика, гравці ідуть навколо
стільців. Як тільки музика закінчилася, учні мають сісти, а той, хто не встиг
— вибуває. Якщо це хтось з іменинників, можна вручити будь-який втішний приз.
Поступово з вибуванням учнів необхідно прибирати і стільці. Переможцю
вручається сувенір.
Ми бачимо, що грати ви любите, а
чи любите ви розгадувати загадки?
Давайте перевіримо вашу кмітливість.
1. По чому ходять, але не їздять? (По сходах у
приміщеннях.)
2. На що схожа половина яблука? (На другу половину.)
3. Коли дурень розумним буває? (Коли мовчить.)-
4. Без чого людина не може жити? (Без імені.)
5. Що станеться ЗО лютого? (Нічого: у лютому ЗО днів
не буває.)
6. Що необхідно зробити, щоб 4 хлопці залишилися в
одному чо-боті? (Зняти з кожного по одному чоботу.)
7. Чи може страус назвати себе птахом? (Ні, він не
вміє розмовляти.)
8. Де знаходиться Поле Чудес? (У Країні Дурнів.)
Підбиття підсумків години
спілкування.