Година спілкування «Бережи свій час»
Мета: освітня — допомогти учням скласти
розпорядок дня; вчи-
ти учнів цінувати кожну хвилину часу.
виховна — формувати вміння та навички
самостійно планувати свій час.
Хід години спілкування
1. Слово вчителя.
Як ми використовуємо свій час? Давайте проаналізуємо разом. Часто час
гається через лінощі. Коли ви беретеся,виконувати домашнє завдання, ваша увага
час від часу розвіюється через утому, необхідність переключитися з предмета на
предмет, зрозуміти конкретні завдання. За рік ви виконуєте близько 5 тисяч
завдань з усіх предметів і втрачаєте близько 5 тисяч хвилин. За цей час можна
прочитати приблизно 2—2,5 тис. сторінок художньої літератури. Це зовсім не
мало. Гайнувати щонайменше часу допоможе розпорядок дня.
2. Робота в групах.
Давайте розділимося на групи по 3—5 учнів і підготуємо рекомендації, як
найкраще організувати свій час удома, в школі, відпочити, не забути про
самопідготовку тощо.
У клас приходьте заздалегідь, перегляньте підручники,
згадайте домашнє завдання. Під час уроку слухайте відповіді своїх однокласників,
будьте готові проаналізувати власні знання. Основні положення з пояснень
матеріалу учителем занотовуйте (для себе). Незрозуміле слово або вислів
запищіть, щоб потім з'ясувати його зміст. Відповідаючи перед класом, користуйтеся
такими правилами:
1.
Говоріть просто і зрозуміло.
2.
Закінчуйте відповідь стислим
узагальненням.
3. На зауваження і доповнення товаришів не реагуйте занадто бурхливо. ^
4. Пам'ятайте: відповідь перед класом: — це форма розвитку ваших ораторських
умінь.
Перш ніж піти із класу, наведіть порядок аа робочому місті. Дорогою додому
намагайтеся йти швидко, дихайте на повні груди.
Якщо мама накриває на стіл, допоможіть їй. Поївши, приберіть після себе зі
столу.
Цей час можна використовувати на свій, розсуд, але не
забудьте перед сном ще раз повторяти складний матеріал і погуляти на свіжому
повітрі не менше за ЗО хвилин.
4. Підбиття підсумків години
спілкування.
Учитель дякує активним учасникам заходу. Пропонує як
підсумок провести конкурс на кращий малюнок за темою «Мій режим дня».